Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55147
Назва: Програмні засоби впровадження доповненої реальності у навчальні друковані видання
Автори: Барикіна, Анастасія Сергіївна
Ключові слова: доповнена реальність
QR-коди
друковані видання
створення
Дата публікації: 25-тра-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Барикіна А.С. Програмні засоби впровадження доповненої реальності у навчальні друковані видання // Політ. Сучасні проблеми науки: тези доповідей ХХІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. – С. 231-233.
Короткий огляд (реферат): Друковані навчальні видання з використанням доповненої реальності сприяють кращому засвоєнню інформації завдяки візуалізації, а додана інтерактивність робить навчальний процес більш цікавим та захоплюючим. Для використання видання з доповненою реальністю достатньо смартфона зі спеціальним застосунком зчитування QR-кодів, скануючи які користувач отримує доступ до інформації з доповненою реальністю. Розглянуті ресурси для створення QR-кодів та впровадження технології доповненою реальності.
Опис: 1. Онлайн-генератор qr-кодів [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://goqr.me/ 2. Qr-code generator by WIX [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://bit.ly/3ktcArq 3. Augmented Reality Solution for Print [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.paper.plus/cms-en/
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55147
Розташовується у зібраннях:Політ. Мультимедійні технології та системи. 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Політ 22 ММТіС Барикіна А..pdfТези доповіді282.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.