Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55284
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorWu, Junkang-
dc.contributor.authorУ, Цзюнькан-
dc.date.accessioned2022-06-20T11:40:37Z-
dc.date.available2022-06-20T11:40:37Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.identifier.citationWu J. Preliminary design of the mid-range narrow-body passenger aircraft with up to 200 passengers capacity. - Master thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2021. - 64 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55284-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Краснопольський Володимир Сергійовичuk_UA
dc.description.abstractThis master thesis is devoted to create a preliminary design of an civil mid-range narrow-body passenger airplane with up to 200 passengers capacity and estimate its flight performances. The design method is based on prototype analysis, selecting the most advanced technical decisions and engineering calculations, and obtaining the technical data of the designed aircraft. In the special part, numerical analysis and theoretical research on the aircraft cabin skin are carried out based on the multi-point damage fatigue theory. The thesis studies the change rule of the mutual influence factor between the crack propagation in the aircraft skin and then the mutual propagation rule of the crack. Work results can be used in the aviation industry and aviation professional education process.uk_UA
dc.description.abstractЦя магістерська робота присвячена створенню ескізного проекту цивільного середньомагістрального вузькофюзеляжного пасажирського літака місткістю до 200 пасажирів та оцінці його льотних характеристик. Метод проектування ґрунтується на аналізі прототипу, виборі найсучасніших технічних рішень та інженерних розрахунків та отриманні технічних даних проектованого літака. У спеціальній частині проведено чисельний аналіз та теоретичні дослідження обшивки салону літака на основі теорії багатоточкових втомних пошкоджень. У роботі досліджується закон зміни коефіцієнта взаємного впливу між тріщинами, що поширюються в обшивці літака, а також закон взаємного поширення тріщин. Результати роботи можуть бути використані в авіаційній галузі та авіаційному професійному навчальному процесі.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectpassenger aircraftuk_UA
dc.subjectpreliminary designuk_UA
dc.subjectcenter of gravity calculationuk_UA
dc.subjectmulti-point damageuk_UA
dc.subjectcrack growth lawuk_UA
dc.subjectnumerical analysisuk_UA
dc.subjectпасажирський літакuk_UA
dc.subjectаванпроектuk_UA
dc.subjectцентруванняuk_UA
dc.subjectбагатоточкове втомне пошкодженняuk_UA
dc.subjectзакон росту тріщиниuk_UA
dc.subjectчисельний аналізuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titlePreliminary design of the mid-range narrow-body passenger aircraft with up to 200 passengers capacityuk_UA
dc.title.alternativeАванпроект середньомагістрального вузькофюзеляжного пасажирського літака місткістю до 200 пасажирівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASF_2021_134_JunkangW.pdfMaster Thesis1.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.