Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55573
Назва: Створення та просування фешн-подкастів "Van Vogue"
Автори: Кінащук, Вікторія Олександрівна
Ключові слова: кваліфікаційна робота
комунікаційні технології
реклама
цільова аудиторія
подкасти
тренди
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Кінащук В.О. Створення та просування фешн-подкастів "Van Vogue". - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 54с.
Короткий огляд (реферат): В інтернет-маркетингу подкастинг використовується як інструмент збільшення охоплення цільової аудиторії, і навіть формування її лояльного ставлення до бренду чи продукту. За своїми характеристиками, подкастинг, власне кажучи, є сполученням переваг радіо, інтернету та телебачення, і з перспективою зростання подкастинг буде мати неабиякий вплив на суспільство.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи старший викладач кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Куцан Олена Іванівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55573
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Кінащук. В.О.pdfДиплом3.66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.