Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55587
Назва: Створення та просування телеграм-каналу про події в Києві «KIEV DVIZH»
Автори: Шандренко, Софія Тарасівна
Ключові слова: кваліфікаційна робота
телеграм-канали
антикризова рекламна комунікація
цільова аудиторія
стратегія
просування
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Шандренко С. Т. Створення та просування телеграм-каналу про події в Києві «KIEV DVIZH». - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 81с.
Короткий огляд (реферат): Діджиталізація як один з популярних способів збереження і поширення інформації проникла у всі сфери суспільного життя. Не винятком стала і рекламна комунікація у сфері дозвілля. Сучасні інформаційні технології дозволяють використовувати діджитал-інструменти для комунікації та просування соціокультурних заходів. Особливо актуальною та ефективною є інтернет-реклама в месенджері Telegram, яка використовується при просуванні дозвіллєвої діяльності.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи старший викладач кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Куцан Олена Іванівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55587
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Шандренко С. Т.pdfДиплом2.17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.