Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55588
Назва: Просування власного блогу за допомогою інтернет-реклами
Автори: Щепак, Ірина Сергіївна
Ключові слова: кваліфікаційна робота
інтернет-реклама
блог
цільова аудиторія
бренд
просування
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Щепак І. С. Просування власного блогу за допомогою інтернет-реклами. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 58с
Короткий огляд (реферат): З появою великої кількості соціальних мереж, виокремлення з них найбільш актуальних для певної цільової аудиторії та відповідною появою майданчиків для просування, бізнесу та можливості стати інфлюенсером постає і питання шляхів розвитку та термінів на реалізацію проектів для подальшого розвитку на базі цих медіа ресурсів. Існує загальне питання можливості швидкого розвитку, формування інституту репутації інфлюенсерів, створення ажіотажу в рекламних агенціях із запитом просування особистого блогу для подальшого використання його в комунікаційних та рекламних цілях.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент, завідувач кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Іващук Антоніна Анатоліївна.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55588
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Щепак І.С.pdfДиплом1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.