Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55790
Назва: Цифрова трансформація і перехід до інноваційної інфраструктури освіти і науки: зарубіжний досвід
Автори: Кільченко, Алла Віленівна
Шиненко, Микола Андрійович
Ключові слова: цифрова трансформація
інноваційна інфраструктура
освіта і наука
зарубіжний досвід
програми розвитку ІКТ
інформаційно-цифрові технології
Дата публікації: 29-чер-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Кільченко А.В., Шиненко М.А. Цифрова трансформація і перехід до інноваційної інфраструктури освіти і науки: зарубіжний досвід // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності: науково-практична конференція з міжнародною участю. 2 листопада 2021 р.– К.: НАУ, 2022 – С.55-58.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано зарубіжний досвід цифрової трансформації і переходу до інноваційної інфраструктури освіти і науки. Програми інформатизації системи освіти і науки орієнтують на стратегічний підхід до розвитку інформаційно-цифрових технологій і комплексну інформатизацію, що дозволяє ефективно управляти освітніми закладами й науковими установами та надавати різноманітні інформаційні послуги викладачам, студентам, науково-педагогічним співробітникам. Це вимагає від освітніх організацій формування сучасної ІТ-інфраструктури як фундаменту, що забезпечує розробку, впровадження та експлуатацію різноманітних інформаційних систем. Увагу до інфраструктури освітніх організацій обумовлено зв’язком якості інфраструктури та якості результатів тих, хто навчається: рівень розвитку освітньої інфраструктури – найважливіший параметр конкурентоспроможності системи освіти. Наявність розвиненої інфраструктури в освітній організації та використання інформаційно-цифрових технологій є базисом, без якого неможлива цифрова трансформація і перехід до інноваційної інфраструктури освітніх організацій. Згідно зі Всесвітнім рейтингом цифрової конкурентоспроможності країн World Digital Competitiveness Ranking серед 64 провідних економік, що оцінювалися експертами швейцарського Міжнародного інституту у 2021 р., в Топ-10 входять: Швейцарія, Швеція, Данія, Нідерланди, Сінгапур, Норвегія, Гонконг, Тайвань, ОАЄ та США. Рейтинг відображає оцінювання можливостей і готовності економік усього світу до сприйняття і впровадження цифрових технологій як одного з ключових двигунів економічної трансформації в діловій, адміністративної та громадській сферах. У роботі проаналізовано три шестирічних програми розвитку ІКТ в галузі освіти Сінгапуру та три етапи реалізації національного проєкту Кореї «Цифрова освіта». Досвід цих країн в області розвитку цифрової інфраструктури у сфері освіти представляє інтерес для української системи освіти, яка ставить перед собою аналогічні завдання. Продовження технологічної модернізації освітніх організацій залишається пріоритетним напрямком цифрової трансформації. Цифрові інструменти надають можливості планувати розвиток освітніх організацій і здійснювати моніторинг цього процесу.
Опис: 1. Іванова С. М., Кільченко А. В. Науково-технологічна політика цифрової трансформації освіти і на- уки: зарубіжний досвід. Інформаційні технології в освіті та науці: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Мелітополь, 10-11 черв. 2021 р., Мелітополь: МДПУ імені Богдана Хмельницького, 2021. С.52-56. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://lib.iitta.gov.ua/727344. 2. Україна 2030Е – країна з розвинутою цифровою економікою [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://strategy.uifuture.org/kraina-z-rozvinutoyu-cifrovoyu-ekonomikoyu.html#6-2-11. 3. World Competitiveness Center [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www. imd.org/centers/world-competitiveness-center. 4. Ткаченко В. Секрет інноваційного прориву Південної Кореї: досвід для України [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://surl.li/amcrl.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55790
Розташовується у зібраннях:ХІІ науково-практична конференція з міжнародною участю «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності» 2 листопада 2021 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ММТ Кільченко А., Шиненко М. 2021.pdfТези доповіді290.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.