Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55819
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМартинчук, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-07-11T12:56:37Z-
dc.date.available2022-07-11T12:56:37Z-
dc.date.issued2022-06-29-
dc.identifier.citationМартинчук О.В. Мультимедійні засоби в інформаційній структурі корпоративних медіа // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності: науково-практична конференція з міжнародною участю. 2 листопада 2021 р.– К.: НАУ, 2022 – С.84-86.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55819-
dc.description1. Кіхтан В. В. Інформаційні технології в журналістиці. – Ростов н/Д.: Фенікс, 2004. - Серія «Вища освіта». – С. 160. 2. Олтаржевський Д. О. Корпоративні медіа: теорія і практика: навчальний посібник.– К.: Центр вільної преси: Рябіна, 2012. – С. 60. 3. Шевченко В. Е. Роль інтерпретації інформації графічними засобами в періодичних виданнях // Культура народов Причерноморья. – 2004. - №49. – Том 2. – С. 98-100. 4. Шевченко В. Е. Мультимедійний контент : конспект лекцій з навчальної дисципліни / Вікторія Шевченко. – Київ, С. 2016. – 100.uk_UA
dc.description.abstractТекст, фотографії, інфографіка, відео, аудіо, інтерактивність, інфографіка, візуальні ефекти є ефективними засобами для створення інформаційної структури корпоративних видань. З-поміж всіх форматів корпоративних видань лідирує саме веб-формат, оскільки він дозволяє об'єднати корпоративні інформаційні ресурси у єдину систему для якісного та повноцінного сприйняття інформації. Різні форми контенту доповнюють одне одного, що дозволяє читачеві повноцінно дізнатися про інформацію, що висвітлюється. Якісний текст корпоративного видання потребує якісного візуального оформлення для комфортного сприйняття інформації. Доповнює матеріали корпоративного видання аудіоконтент. До нього відносяться будь-які звукові ролики – музика, записи інтерв'ю, подкасти, лекції, вебінари. Важливим є відеоконтент — це різні кліпи, відеоматеріали, скрінкасти, навчальні відео, фільми, відеопрезентації, віртуальні тури тощо. Ефективною є також інфографіка. Продумана верстка як текстового, так і аудіо-візуального контенту корпоративного видання полегшує сприйняття веб-ресурсу в цілому і підвищує лояльність клієнта. Розвиток корпоративних засобів масової інформації слідує сучасним тенденціям і виходить на новий рівень, тому вони конкурують з традиційними ЗМІ. В епоху надшвидкісної комунікації візуальні жанри виходять на перший план: їх легко читати та переглядати через Інтернет.uk_UA
dc.description.sponsorshipНауковий керівник – Кравченко Є.Г., к.ф.н., доцент кафедри журналістикиuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectзасоби масової комунікаціїuk_UA
dc.subjectкорпоративне виданняuk_UA
dc.subjectкорпоративні медіаuk_UA
dc.subjectінтернетuk_UA
dc.subjectвеб-ресурсuk_UA
dc.subjectінформаційні ресурсиuk_UA
dc.subjectінфографікаuk_UA
dc.subjectвідеоконтентuk_UA
dc.subjectаудіоконтентuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectверсткаuk_UA
dc.titleМультимедійні засоби в інформаційній структурі корпоративних медіаuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:ХІІ науково-практична конференція з міжнародною участю «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності» 2 листопада 2021 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ММТ Мартинчук О. 2021.pdfТези доповіді238.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.