Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55819
Название: Мультимедійні засоби в інформаційній структурі корпоративних медіа
Авторы: Мартинчук, Ольга Володимирівна
Ключевые слова: засоби масової комунікації
корпоративне видання
корпоративні медіа
інтернет
веб-ресурс
інформаційні ресурси
інфографіка
відеоконтент
аудіоконтент
інформація
комунікація
верстка
Дата публикации: 29-июн-2022
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Мартинчук О.В. Мультимедійні засоби в інформаційній структурі корпоративних медіа // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності: науково-практична конференція з міжнародною участю. 2 листопада 2021 р.– К.: НАУ, 2022 – С.84-86.
Краткий осмотр (реферат): Текст, фотографії, інфографіка, відео, аудіо, інтерактивність, інфографіка, візуальні ефекти є ефективними засобами для створення інформаційної структури корпоративних видань. З-поміж всіх форматів корпоративних видань лідирує саме веб-формат, оскільки він дозволяє об'єднати корпоративні інформаційні ресурси у єдину систему для якісного та повноцінного сприйняття інформації. Різні форми контенту доповнюють одне одного, що дозволяє читачеві повноцінно дізнатися про інформацію, що висвітлюється. Якісний текст корпоративного видання потребує якісного візуального оформлення для комфортного сприйняття інформації. Доповнює матеріали корпоративного видання аудіоконтент. До нього відносяться будь-які звукові ролики – музика, записи інтерв'ю, подкасти, лекції, вебінари. Важливим є відеоконтент — це різні кліпи, відеоматеріали, скрінкасти, навчальні відео, фільми, відеопрезентації, віртуальні тури тощо. Ефективною є також інфографіка. Продумана верстка як текстового, так і аудіо-візуального контенту корпоративного видання полегшує сприйняття веб-ресурсу в цілому і підвищує лояльність клієнта. Розвиток корпоративних засобів масової інформації слідує сучасним тенденціям і виходить на новий рівень, тому вони конкурують з традиційними ЗМІ. В епоху надшвидкісної комунікації візуальні жанри виходять на перший план: їх легко читати та переглядати через Інтернет.
Описание: 1. Кіхтан В. В. Інформаційні технології в журналістиці. – Ростов н/Д.: Фенікс, 2004. - Серія «Вища освіта». – С. 160. 2. Олтаржевський Д. О. Корпоративні медіа: теорія і практика: навчальний посібник.– К.: Центр вільної преси: Рябіна, 2012. – С. 60. 3. Шевченко В. Е. Роль інтерпретації інформації графічними засобами в періодичних виданнях // Культура народов Причерноморья. – 2004. - №49. – Том 2. – С. 98-100. 4. Шевченко В. Е. Мультимедійний контент : конспект лекцій з навчальної дисципліни / Вікторія Шевченко. – Київ, С. 2016. – 100.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55819
Располагается в коллекциях:ХІІ науково-практична конференція з міжнародною участю «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності» 2 листопада 2021 р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ММТ Мартинчук О. 2021.pdfТези доповіді238.02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.