Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55865
Назва: Впровадження передового досвіду організації освітнього процесу з фізичного виховання в умовах локдауну
Автори: Гарнусова, Вікторія Вікторівна
Бобр, Володимир Іванович
Ключові слова: дистанційний формат
зацікавленість
активні рухові дії
алгоритм послідовності
контроль
продуктивність занять
Дата публікації: 16-чер-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет, 2022
Бібліографічний опис: Гарнусова В.В. Впровадження передового досвіду організації освітнього процесу з фізичного виховання в умовах локдауну / Гарнусова В.В., Бобр В.І. // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: Матеріали XVII Міжнародної науково-методичної конференції. За заг. ред. І.І. Вржесневського. - К.: НАУ, 2022. - С. 39 - 42.
Короткий огляд (реферат): Проаналізувавши досвід інших ВНЗ та деяких середньо освітніх шкіл, ми звернули увагу на невисоку і навіть низьку продуктивність практичних онлайн занять з нашої дисципліни. Можливо, теоретичні заняття, у тому числі лекції, можуть бути досить ефективними у дистанційному форматі. Водночас, практичні заняття, коли викладач виступає перед екраном, а студенти займаються своїми справами (лежать на дивані, снідають, п'ють каву тощо) не приносять такої користі й наше завдання зацікавити їх у користі активних рухових дій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55865
Розташовується у зібраннях:XVII Міжнародна науково-методична конференція Фізичне виховання у контексті сучасної освіти (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.