Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56072
Назва: ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ РЕФОРМУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
Автори: Бабій, Віталій Васильович
Скоробагатько, Аліна Вадимівна
Ключові слова: наука
проблеми
проблеми освіти
вища освіта
реформування вищої освіти
молодший бакалавр
бакалавр
магістр
Дата публікації: 27-жов-2017
Видавництво: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ НАУКИ
Серія/номер: Частина 2. Технічні науки;с 4-7
Короткий огляд (реферат): В рамках реформування вищої освіти України, що триває вже не один рік, був нарешті прийнятий довгоочікуваний Закон "Про вищу освіту", згідно з яким в Україні встановлюються такі освітньо-кваліфікаційні рівні та ступені як молодший бакалавр, бакалавр, магістр, доктор філософії і доктор наук. Освітньо-кваліфікаційного рівня "спеціаліст" більше не буде, а ті випускники, що раніше здобули дипломи спеціаліста прирівнюються до дипломів магістра. Не буде також і кандидатів наук, їх замінять доктори філософії на європейський лад. У законі пояснюється, що молодший бакалавр - це ступінь, який отримує студент по завершенню скороченого циклу вищої освіти (прослухано предметів на 90-120 кредитів). Дипломи молодшого бакалавра зможуть отримати випускники технікумів і коледжів. Для одержання диплома бакалавра студенту необхідно буде прослухати дисциплін на 180-240 кредитів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56072
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)
Наукові статті викладачів кафедри аерокосмічної геодезії та землеустрою

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
27.10-частина-2-1.pdf1.8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.