Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56183
Назва: Статистичний аналіз франчайзингу в Україні як особливої форми організіції бізнесу
Інші назви: Statistical analysis of franchising in Ukraine as a special form of business organization
Автори: Скібіцька, Ліана Івінівна
Мельник, Вікторія Вікторівна
Skibitska, Liana Ivansvna
Melnik, Viktoriia Viktorivna
Ключові слова: франчайзинг
франчайзер
франчайзі
франчайзингова діяльність
франчайзингова угода
антикризова франшиза
franchising
franchisor
franchisees
franchising activity
franchising agreement
anti-crisis franchise
Дата публікації: 20-гру-2021
Видавництво: Науково-дослідний фінансовий інститут
Бібліографічний опис: Скібіцька, Л.І., Мельник В.В. Статистичний аналіз франчайзингу в Україні як особливі форми організації бізнесу / Л.І. Скібіцька, В.В.Мельник // Наукові праці НДФІ . – Київ, 2021. – С. 83-94.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сучасні тенденції розвитку франчайзингу та причини, які перешкоджають функціонуванню цієї бізнес-моделі. Досліджено структуру ринку франшиз і визначено, що франчайзингова діяльність в Україні охоплює більшою мірою сферу послуг. Розглянуто основні переваги та недоліки франчайзингу та проаналізовано перспективи його розвитку. Дослідження сучасних тенденцій розвитку франчайзингу в Україні показало, що навіть у кризовий економічний період він позитивно вплинув на поступ бізнесу, адже допоміг розширити межі підприємницької активності національних суб’єктів господарювання, надав можливості участі підприємств у вже готовому бізнесі, набуття досвіду із залучення нової клієнтської бази, а також отримання прибутку з меншими ризиками
Th e problem formulation. Under current conditions the process of the franchising business model development of economic activity takes place in the context of sharp limitation of fi nancial resources, as well as the lack of eff ective regulatory framework, which necessitates research on the features and prospects of franchising in Ukraine. Th e analysis of recent research and publications has shown that the development of franchising in Ukraine, in particular the operation of modern enterprises on a franchise basis is of great importance, as this form of business model is quite popular in Ukraine and in the world. However, modern challenges change business conditions, which allow for further research.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56183
DOI: 10.33763/npndfi2021.03.083
Розташовується у зібраннях:Наукові статті викладачів кафедри економіки та бізнес-технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сібіцька стаття.pdf194.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.