Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56257
Назва: Навчально-методичний комплекс дисципліни "Стандарти забезпечення маркетингової діяльності"
Інші назви: Educational and methodological complex of discipline "Standards for ensuring marketing activity"
Автори: Шевченко, Анна Валеріївна
Ключові слова: стандарти забезпечення
маркетинг
робоча програма
security standards
marketing
working program
міжнародний маркетинг
international marketing
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у взаємодії виробничо-господарської та комерційної діяльності. Метою є формування компетентностей в пізнанні теоретичних та методичних основ щодо організації та планування маркетингової діяльності підприємства, нових підходів щодо управління маркетингом, а також практичних навичок щодо стратегічного та оперативного управління, організації та впровадження маркетингової діяльності на підприємствах різних галузей економіки як на внутрішньому, так і зовнішньому ринках у відповідності до стандартів та нормативно-правової бази її реалізації.
This educational discipline is a theoretical and practical basis set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the interaction of industrial economic and commercial activities. The goal is the formation of competences in the knowledge of theoretical and methodical foundations regarding the organization and planning of the enterprise's marketing activities, new approaches on marketing management as well as practical skills on strategic and operational management, organization and implementation of marketing activities on enterprises of various branches of the economy both on the domestic and foreign markets in compliance with the standards and regulatory framework for its implementation.
Опис: Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Стандарти забезпечення маркетингової діяльності» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 №249/од, та відповідних нормативних документів. Work program (WP) of the educational discipline "Standards of provision of marketing activity" developed on the basis of "Methodical recommendations to development and design of the work program of the full-time and part-time educational discipline forms of education", approved by the rector's order dated 04.29.2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56257
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РП_Стандарти забезпечення маркетингової діяльності.pdfробоча програма1.25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.