Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56309
Назва: Соціальний медіа-маркетинг як інструмент просування продукції підприємства "Zero"
Автори: Баришевський, Матвій Євгенійович
Ключові слова: конкурентна спроможність
соціальні мережі
стратегія
маркетингова політика
методи оцінки
бюджетування і планування
дипломна робота
маркетинг
Дата публікації: 26-чер-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є підприємство малого бізнесу, яке здійснює консультаційні послуги ФОП Кельманов К.Є. «Zero», а предметом - є процес просування послуг компанії «Zero» серед активних користувачів соціальних мереж. Метою кваліфікаційної роботи є розробка стратегії просування підприємства малого бізнесу в соціальних мережах на прикладі компанії ФОП Кельманов К.Є. «Zero». Методи дослідження - спостереження, порівняння, аналіз, синтез, індукція, дедукція, економічний та стратегічний аналіз, графічні, статистичні та економіко-математичні методи та ін. Методологічну основу дослідження склали наукові публікації вітчизняних та закордонних вчених і фахівців з маркетингу, дані статистичних джерел, мережа Інтернет. Наукова новизна одержаних результатів полягає у засобі просування підприємства за допомогою соціальних медіа. Значущість виконаної роботи полягає у збільшенні обсягу наданих послуг, зниження витрат, можливість розширення, проведення рекламної компанії та пошуку нових клієнтів. Рекомендації щодо використаних результатів є маркетингова і рекламно- інформаційна діяльності підприємства яка показує, що пропонуючи різноманітні послуги і комплекс маркетингу, підприємство розраховує досягти більшого обсягу ринку та завоювати більше сильну позицію на кожному ринковому сегменті, чим конкуренти. Сектором застосування і ступенем впровадження матеріалів даного дослідження кваліфікаційної роботи при просуванні організації у соціальних мережах є стратегії: Web-caйтy як комунікаційного каналу для маркетингу; стимулювання і підвищення збуту; вихід на додаткові сегменти ринку; покращення іміджу компанії; рекламних послуг; маркетингової підтримки заходів; аналізі контактної аудиторії; анкетування; пошуку. В прогнозних припущеннях про розвиток об’єкту і предмету дослідження була виявлена її низька ефективність. Причиною такого явища стала відсутність комплексного підходу до розробці і планування просування підприємства, внаслідок чого були помилковими обрані канали просування, не враховуючі специфіку діяльності Для оцінки ефективності 8ММ-маркетингу існують три способи: відстеження трафіку із соціальних мереж, конверсія продажів або надання послуг і підрахунок фактичного кількості активних користувачів в групі.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56309
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Баришевський_дипломна_робота.pdfДипломна робота708.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.