Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56310
Назва: Удосконалення маркетингових технологій просування продукту в Інтернет-середовищі
Автори: Бульбук, Анастасія Ігорівна
Ключові слова: інтернет-маркетинг
просування
туристичний оператор
туристичний продукт
маркетингові технології
інструменти маркетингу
тревел-блогінг
подкаст
маркетинг
дипломна робота
Дата публікації: 26-чер-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є оптгимізація використання маркетингових технологій просування продукту в Інтернет-середовищі, що дозволить ТОВ «Аккорд-Тур» забезпечити високий рівень лояльності цільової аудиторії у довгостроковій перспективі. Метою дослідження є всебічний аналіз теоретичного матеріалу з маркетингових технологій просування продукту в Інтернет-середовищі та розробка рекомендацій стосовно розвитку компанії завдяки формуванню ефективних рішень на основі комплексного аналізу наявних даних. Методологічною основою випускної роботи є системний підхід з використанням комплексу загальнонаукових та спеціальних економічних методів пізнання, зокрема: порівняльного аналізу під час дослідження сутності й ролі маркетингу в туризмі, експертної оцінки, особистих спостережень, контент-аналізу та ін. Практичне значення одержаних результатів. Проведене дослідження дозволяє ідентифікувати актуальні інструменти цифрового маркетингу, які дозволять компанії досягти максимального рівня ефективності завдяки посиленню взаємозв’язків з цільовою аудиторією в цифровому середовищі та збільшенню рівня конверсії у довгостроковому періоді часу.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56310
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бульбук_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.