Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56354
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПолоус, Ольга Вікторівна-
dc.contributor.authorХороших, Вікторія-
dc.date.accessioned2022-09-23T09:05:59Z-
dc.date.available2022-09-23T09:05:59Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherСМЯ НАУ РП 11.01.03-01-2023-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56354-
dc.descriptionРобоча програма (РП) навчальної дисципліни «Маркетинг кроскультурного середовища» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів.uk_UA
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є дисципліною циклу професійної підготовки, теоретичною та прикладною основою сукупності знань та вмінь, що формують управлінський профіль фахівця в сфері міжнародної економічної діяльності. Метою навчальної дисципліни є оволодіння комплексом знань про особливості міжкультурної комунікації в умовах глобалізації; навчання коректному спілкуванню при міжкультурних контактах; ознайомлення з міжкультурними особливостями ведення міжнародного бізнесу; формування толерантного відношення до представників інших культур та цивілізацій,уникнення міжособистісних конфліктів в процесі спілкування з ними.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкроскультурне середовищеuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетинг кроскультурного середовища"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП_Маркетинг кроскультурного середовища.pdfробоча програма915.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.