Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56354
Название: Навчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетинг кроскультурного середовища"
Авторы: Полоус, Ольга Вікторівна
Хороших, Вікторія
Ключевые слова: кроскультурне середовище
маркетинг
робоча програма
міжнародний маркетинг
Дата публикации: 2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Дана навчальна дисципліна є дисципліною циклу професійної підготовки, теоретичною та прикладною основою сукупності знань та вмінь, що формують управлінський профіль фахівця в сфері міжнародної економічної діяльності. Метою навчальної дисципліни є оволодіння комплексом знань про особливості міжкультурної комунікації в умовах глобалізації; навчання коректному спілкуванню при міжкультурних контактах; ознайомлення з міжкультурними особливостями ведення міжнародного бізнесу; формування толерантного відношення до представників інших культур та цивілізацій,уникнення міжособистісних конфліктів в процесі спілкування з ними.
Описание: Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Маркетинг кроскультурного середовища» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56354
Располагается в коллекциях:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РП_Маркетинг кроскультурного середовища.pdfробоча програма915.69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.