Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56522
Название: Навчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетинг послуг"
Другие названия: Educational and methodological complex of discipline "Marketing services"
Авторы: Радченко, Олена Андріївна
Radchenko, Olena
Ключевые слова: послуги
маркетинг
маркетингові послуги
робоча програма
services
marketing
marketing services
working program
Дата публикации: 2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у розумінні особливостей маркетингу у сфері послуг. Метою навчальної дисципліни є формування компетентностей щодо теоретичних засад формування та функціонування системи маркетингової діяльності підприємств сфери послуг, методів вивчення ринку послуг, визначення шляхів та резервів розвитку підприємства сфери послуг в сучасних умовах, формування маркетингової стратегії та використання комплексу маркетингу підприємствами сфери послуг.
This educational discipline is the theoretical and practical basis of the set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in understanding the peculiarities of marketing in the service sector. The purpose of the educational discipline is the formation of competences regarding the theoretical foundations of the formation and functioning of the system of marketing activities of service sector enterprises, methods of studying the service market, determining the ways and reserves of the development of a service sector enterprise in modern conditions, the formation of a marketing strategy and the use of a marketing complex by service sector enterprises.
Описание: Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Маркетинг послуг» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів.
The work program (WP) of the academic discipline "Marketing of services" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56522
Располагается в коллекциях:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РП_Маркетинг послуг_2021.pdfробоча програма959.87 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.