Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56599
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБожок, Анастасія-
dc.contributor.authorAnastasiya, Bozhok-
dc.date.accessioned2022-10-13T06:45:02Z-
dc.date.available2022-10-13T06:45:02Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherСМЯ НАУ РП 11.01.03-01-2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56599-
dc.descriptionРобоча програма (РП) навчальної дисципліни «Основи маркетингу на транспорті» розробляється на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 р. №249/од та відповідних нормативних документів.uk_UA
dc.descriptionThe work program (WP) of the academic discipline "Fundamentals of Marketing in Transport" is developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od and relevant normative documents.en
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі маркетингу. Метою викладання дисципліни є формування у студентів сучасної системи поглядів та спеціальних знань у галузі маркетингу на транспорті, набуття практичних навичок щодо проведення маркетингових досліджень ринку та просування транспортних послуг на ринок з урахуванням задоволення потреб споживачів і забезпечення ефективної діяльності компанії.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is the theoretical and practical basis of the set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of marketing. The purpose of teaching the discipline is the formation of students of a modern system of views and special knowledge in the field of transport marketing, the acquisition of practical skills in conducting market research and promoting transport services to the market, taking into account the satisfaction of consumer needs and ensuring the effective operation of the company.en
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectоснови маркетингуuk_UA
dc.subjectтранспортuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectелектронний маркетингuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjectthe basics of marketingen
dc.subjecttransporten
dc.subjectmarketingen
dc.subjectelectronic marketingen
dc.subjectworking programen
dc.titleНавчально-методичний комплекс дисципліни "Основи маркетингу на транспорті"uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodological complex of discipline "Basics of transport marketing"en
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП_Основи маркетингу на транспорті_2021.pdfробоча програма935.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.