Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56599
Название: Навчально-методичний комплекс дисципліни "Основи маркетингу на транспорті"
Другие названия: Educational and methodological complex of discipline "Basics of transport marketing"
Авторы: Божок, Анастасія
Anastasiya, Bozhok
Ключевые слова: основи маркетингу
транспорт
маркетинг
електронний маркетинг
робоча програма
the basics of marketing
transport
marketing
electronic marketing
working program
Дата публикации: 2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі маркетингу. Метою викладання дисципліни є формування у студентів сучасної системи поглядів та спеціальних знань у галузі маркетингу на транспорті, набуття практичних навичок щодо проведення маркетингових досліджень ринку та просування транспортних послуг на ринок з урахуванням задоволення потреб споживачів і забезпечення ефективної діяльності компанії.
This educational discipline is the theoretical and practical basis of the set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of marketing. The purpose of teaching the discipline is the formation of students of a modern system of views and special knowledge in the field of transport marketing, the acquisition of practical skills in conducting market research and promoting transport services to the market, taking into account the satisfaction of consumer needs and ensuring the effective operation of the company.
Описание: Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Основи маркетингу на транспорті» розробляється на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 р. №249/од та відповідних нормативних документів.
The work program (WP) of the academic discipline "Fundamentals of Marketing in Transport" is developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od and relevant normative documents.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56599
Располагается в коллекциях:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РП_Основи маркетингу на транспорті_2021.pdfробоча програма935.35 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.