Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56604
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБожук, Людмила Володимирівна-
dc.contributor.authorBozhuk, Liudmyla-
dc.date.accessioned2022-10-13T06:47:40Z-
dc.date.available2022-10-13T06:47:40Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБожук Л. Імідж підприємства як складова ефективно-економічної діяльності / Людмила Божук // Інформація, комунікація, суспільство 2022 [електронний ресурс] : матеріали 11-ї Міжнародної наукової конференції ICS-2022. Л.: Видавництво Львівської політехніки, 2022. – С. 158-159.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-941-713-8-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56604-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується актуальність і необхідність формування позитивного іміджу підприємства як важливої складової його ефективно-економічної діяльності. Обґрунтовано необхідність використання іміджевої політики, спрямованої на формування позитивного іміджу підприємства. Відзначається важливість використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій у позиціонуванні іміджу підприємства. Деталізовано використання інтернет-технологій, зокрема сайтів та соціальних мереж як ефективних інструментів позиціонування позитивного іміджу підприємства.uk_UA
dc.description.abstractThe article substantiates the relevance and necessity of forming a positive image of the enterprise as an important component of its effective economic activity. The necessity of using the image policy aimed at forming a positive image of the enterprise is substantiated. The importance of using the latest information and communication technologies in positioning the image of the enterprise is noted. The effectiveness of the use of Internet technologies, in particular websites and social networks as effective tools for positioning a positive image of the enterprise, is detailed.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет «Львівська політехніка»uk_UA
dc.subjectвебсайтuk_UA
dc.subjectкорпоративний іміджuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectпозиціонуванняuk_UA
dc.subjectwebsiteuk_UA
dc.subjectcorporate imageuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectpositioninguk_UA
dc.titleІмідж підприємства як складова ефективно-економічної діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeThe image of the enterprise as a component effective economic activityuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.subject.udc004:316.77:002(06)uk_UA
Appears in Collections:Наукові статті викладачів кафедри історії та документознавства



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.