Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56604
Название: Імідж підприємства як складова ефективно-економічної діяльності
Другие названия: The image of the enterprise as a component effective economic activity
Авторы: Божук, Людмила Володимирівна
Bozhuk, Liudmyla
Ключевые слова: вебсайт
корпоративний імідж
підприємство
позиціонування
website
corporate image
enterprise
positioning
Дата публикации: 2022
Издательство: Національний університет «Львівська політехніка»
Библиографическое описание: Божук Л. Імідж підприємства як складова ефективно-економічної діяльності / Людмила Божук // Інформація, комунікація, суспільство 2022 [електронний ресурс] : матеріали 11-ї Міжнародної наукової конференції ICS-2022. Л.: Видавництво Львівської політехніки, 2022. – С. 158-159.
Краткий осмотр (реферат): У статті обґрунтовується актуальність і необхідність формування позитивного іміджу підприємства як важливої складової його ефективно-економічної діяльності. Обґрунтовано необхідність використання іміджевої політики, спрямованої на формування позитивного іміджу підприємства. Відзначається важливість використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій у позиціонуванні іміджу підприємства. Деталізовано використання інтернет-технологій, зокрема сайтів та соціальних мереж як ефективних інструментів позиціонування позитивного іміджу підприємства.
The article substantiates the relevance and necessity of forming a positive image of the enterprise as an important component of its effective economic activity. The necessity of using the image policy aimed at forming a positive image of the enterprise is substantiated. The importance of using the latest information and communication technologies in positioning the image of the enterprise is noted. The effectiveness of the use of Internet technologies, in particular websites and social networks as effective tools for positioning a positive image of the enterprise, is detailed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56604
ISBN: 978-966-941-713-8
Располагается в коллекциях:Наукові статті викладачів кафедри історії та документознавства

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Імідж підприємства як складова ефективно-економічної діяльності.pdf336.03 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.