Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56785
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRadchenko, Hanna-
dc.contributor.authorРадченко, Ганна-
dc.date.accessioned2022-11-11T10:57:02Z-
dc.date.available2022-11-11T10:57:02Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherQMS NAU CTP 11.01.03–01–2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56785-
dc.descriptionThe work program (WP) of the academic discipline "Innovation Marketing" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents. Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Маркетинг інновацій» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is the theoretical and practical basis of the set of knowledge and skills that form the profile of a marketing specialist, the functions of which are related to the development of innovation marketing strategy and tactics, which must meet the needs of the company's development. The goal of the educational discipline is the formation of competencies for the formation of students' abilities and skills in the analysis of market positions, the determination of prospects for the promotion of new types of products (services), the development of measures for the formation and stimulation of consumer demand for new goods and services.uk_UA
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця з маркетингу, функції яких пов’язані з розробленням стратегії і тактики маркетингу інновацій, яка повинна відповідати потребам розвитку підприємства. Метою навчальної дисципліни є формування компетентностей щодо формування у студентів умінь та навичок щодо аналізу ринкових позицій, визначення перспектив просування нових видів продукції (послуги), розроблення заходів з формування й стимулювання споживацького попиту на нові товари та послуги.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectinnovationsuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing innovationsuk_UA
dc.subjectelectronic marketinguk_UA
dc.subjectworking programuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинг інноваційuk_UA
dc.subjectелектронний маркетингuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.titleEducational and methodological complex of the discipline "Marketing of Inovations" for the English-language projectuk_UA
dc.title.alternativeНавчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетинг інновацій" для англомовного проєктуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
WP_Marketing of Inovations_2022.pdfworking program1.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.