Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56785
Название: Educational and methodological complex of the discipline "Marketing of Inovations" for the English-language project
Другие названия: Навчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетинг інновацій" для англомовного проєкту
Авторы: Radchenko, Hanna
Радченко, Ганна
Ключевые слова: innovations
marketing
marketing innovations
electronic marketing
working program
інновації
маркетинг
маркетинг інновацій
електронний маркетинг
робоча програма
Дата публикации: 2022
Издательство: National Aviation University
Краткий осмотр (реферат): This educational discipline is the theoretical and practical basis of the set of knowledge and skills that form the profile of a marketing specialist, the functions of which are related to the development of innovation marketing strategy and tactics, which must meet the needs of the company's development. The goal of the educational discipline is the formation of competencies for the formation of students' abilities and skills in the analysis of market positions, the determination of prospects for the promotion of new types of products (services), the development of measures for the formation and stimulation of consumer demand for new goods and services.
Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця з маркетингу, функції яких пов’язані з розробленням стратегії і тактики маркетингу інновацій, яка повинна відповідати потребам розвитку підприємства. Метою навчальної дисципліни є формування компетентностей щодо формування у студентів умінь та навичок щодо аналізу ринкових позицій, визначення перспектив просування нових видів продукції (послуги), розроблення заходів з формування й стимулювання споживацького попиту на нові товари та послуги.
Описание: The work program (WP) of the academic discipline "Innovation Marketing" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents. Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Маркетинг інновацій» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56785
Располагается в коллекциях:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
WP_Marketing of Inovations_2022.pdfworking program1.82 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.