Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56786
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSibruk, Viktor-
dc.contributor.authorСібрук, Віктор-
dc.date.accessioned2022-11-11T10:57:18Z-
dc.date.available2022-11-11T10:57:18Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherQMS NAU CTP 12.01.02-01-2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56786-
dc.descriptionThe work program (WP) of the academic discipline "Marketing of territories" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents. Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Маркетинг територій» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is the theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the features of territory management based on modern marketing methods. The goal of the educational discipline is to form a system of knowledge and skills of theoretical, methodological, methodological and substantive aspects of managing regions and separate territories to optimize the use of territory resources, intensify business activity, and raise the standard of living of the population.uk_UA
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у особливостях управління територіями на засадах сучасних методів маркетингу. Метою навчальної дисципліни є формування системи знань та навичок теоретико-методологічних, методичних і змістовних аспектів управління регіонами та окремими територіями для оптимізації використання ресурсів території, активізації ділової активності, підвищення рівня життя населення.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectterritoryuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing territoriesuk_UA
dc.subjectworking programuk_UA
dc.subjectтериторіяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинг територійuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.titleEducational and methodological complex of the discipline "Marketing of territories" for the English-language projectuk_UA
dc.title.alternativeНавчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетинг територій" для англомовного проєктуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
WP_Marketing of territories_2021.pdfworking program1.73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.