Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56786
Назва: Educational and methodological complex of the discipline "Marketing of territories" for the English-language project
Інші назви: Навчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетинг територій" для англомовного проєкту
Автори: Sibruk, Viktor
Сібрук, Віктор
Ключові слова: territory
marketing
marketing territories
working program
територія
маркетинг
маркетинг територій
робоча програма
Дата публікації: 2021
Видавництво: National Aviation University
Короткий огляд (реферат): This educational discipline is the theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the features of territory management based on modern marketing methods. The goal of the educational discipline is to form a system of knowledge and skills of theoretical, methodological, methodological and substantive aspects of managing regions and separate territories to optimize the use of territory resources, intensify business activity, and raise the standard of living of the population.
Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у особливостях управління територіями на засадах сучасних методів маркетингу. Метою навчальної дисципліни є формування системи знань та навичок теоретико-методологічних, методичних і змістовних аспектів управління регіонами та окремими територіями для оптимізації використання ресурсів території, активізації ділової активності, підвищення рівня життя населення.
Опис: The work program (WP) of the academic discipline "Marketing of territories" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents. Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Маркетинг територій» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56786
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
WP_Marketing of territories_2021.pdfworking program1.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.