Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56789
Назва: Educational and methodological complex of practice "Professional training in marketing" for an English-language project
Інші назви: Навчально-методичний комплекс практики "Фаховий тренінг з маркетингу" для англомовного проєкта
Автори: Kazanska, Olena
Petropavlovska, Svitlana
Sibruk, Viktor
Казанська, Олена
Петропавловська, Світлана
Сібрук, Віктор
Ключові слова: marketing
marketing activity
practice program
маркетинг
маркетингова діяльність
програма практики
Дата публікації: 2021
Видавництво: National Aviation University
Короткий огляд (реферат): The purpose of the "Professional Training in Marketing" practice is for the participants to acquire a detailed but at the same time practical understanding of marketing, to obtain a comprehensive understanding of the features and modern tools of marketing for both academic and practical business careers.
Метою практики "Фаховий тренінг з маркетингу" є набуття здобувачами детального, але водночас практичного уявлення про маркетинг, отримання вичерпного розуміння особливостей та сучасних інструментів маркетингу як для академічної, так і для практичної ділової кар'єри.
Опис: Graduates of higher education who study in specialty 075 "Marketing", educational and professional program (hereinafter OPP) "Marketing", at the Department of Marketing study a wide range of disciplines aimed at training specialists in the organization of marketing activities as one of the functions of management and a method of promotion efficiency of production and provision of services. A specialist with this specialty is focused on deliberately influencing the market in order to realize the company's goals. Здобувачі вищої освіти, які навчаються за спеціальністю 075 "Маркетинг", освітньо-професійна програма (далі ОПП) "Маркетинг", по кафедрі маркетингу вивчають широкий спектр дисциплін, спрямованих на підготовку фахівців з організації маркетингової діяльності, як однієї з функцій управління та методу підвищення ефективності виробництва та надання послуг. Фахівець з цією спеціальністю орієнтований на те, аби свідомо впливати на ринок з метою реалізації цілей підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56789
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
WP_Professional Introductory Training_2022.pdfpractice program823.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.