Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56806
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPetropavlovska, Svitlana-
dc.contributor.authorПетропавловська, Світлана-
dc.date.accessioned2022-11-14T12:03:28Z-
dc.date.available2022-11-14T12:03:28Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherQMS NAU CTP 11.01.03-01-2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56806-
dc.descriptionThe work program (WP) of the academic discipline "Branding" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents. Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Брендинг» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is the theoretical and practical basis of the set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in understanding the features of the Internet and the specifics of marketing activities in the network. The purpose of mastering theoretical and basic knowledge, mastering the theoretical and practical foundations of branding, developing key competencies in the field of brand creation and management, mastering the skills of sociological analysis of the brand as a social, communicative, semiotic and marketing category, teaching to make effective strategic and tactical decisions regarding creation and development brand.uk_UA
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у розумінні особливостей Інтернету і специфіки здійснення маркетингових заходів у мережі. Метою оволодіння теоретичними і базовими знаннями, засвоєння теоретичних та практичних основ брендингу, розвиток ключових компетенцій в області створення та управління брендом, оволодіння навиками соціологічного аналізу бренду як соціальної, комунікативної, семіотичної та маркетингової категорієї, навчити приймати ефективні стратегічні та тактичні рішення щодо створення та розвитку бренду.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectbrandinguk_UA
dc.subjectnetworkuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectworking programuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectмережаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.titleEducational and methodological complex of discipline "Branding" for the English-language projectuk_UA
dc.title.alternativeНавчально-методичний комплекс дисципліни "Брендинг" для англомовного проєктуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
WP_Branding_2021.pdfworking program1.78 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.