Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56806
Назва: Educational and methodological complex of discipline "Branding" for the English-language project
Інші назви: Навчально-методичний комплекс дисципліни "Брендинг" для англомовного проєкту
Автори: Petropavlovska, Svitlana
Петропавловська, Світлана
Ключові слова: branding
network
marketing
working program
брендинг
мережа
маркетинг
робоча програма
Дата публікації: 2021
Видавництво: National Aviation University
Короткий огляд (реферат): This educational discipline is the theoretical and practical basis of the set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in understanding the features of the Internet and the specifics of marketing activities in the network. The purpose of mastering theoretical and basic knowledge, mastering the theoretical and practical foundations of branding, developing key competencies in the field of brand creation and management, mastering the skills of sociological analysis of the brand as a social, communicative, semiotic and marketing category, teaching to make effective strategic and tactical decisions regarding creation and development brand.
Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у розумінні особливостей Інтернету і специфіки здійснення маркетингових заходів у мережі. Метою оволодіння теоретичними і базовими знаннями, засвоєння теоретичних та практичних основ брендингу, розвиток ключових компетенцій в області створення та управління брендом, оволодіння навиками соціологічного аналізу бренду як соціальної, комунікативної, семіотичної та маркетингової категорієї, навчити приймати ефективні стратегічні та тактичні рішення щодо створення та розвитку бренду.
Опис: The work program (WP) of the academic discipline "Branding" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents. Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Брендинг» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56806
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
WP_Branding_2021.pdfworking program1.78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.