Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56926
Назва: Теоретико-методичні засади проєктування освітнього хакатону
Автори: Закревський, Денис Андрійович
Ключові слова: кваліфікаційна робота
хакатон
навчальний прцес
методологія
проєктування
аналізу інформації
комунікативний процес
освітній хакатон
Дата публікації: лис-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Закревський Д. А. Теоретико-методичні засади проєктування освітнього хакатону - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістр спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 68 с.
Короткий огляд (реферат): Новітні технології дають змогу людям об’єднуватися для вирішення спільних питань навіть будучи на різних кінцях нашої планети і слугують їм у вирішенні проблем. Технології дозволяють людям у вільному доступі користуватися зручною системою навчання, не докладаючи до пошуку інформації значних зусиль, а суспільне об’єднання людей, що викорстовують такі технології під час обговорення, вирішення, поставки чогось на облік денний, процесу навчання тощо можна назвати хакатоном.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи: доктор педагогічних наук, професор кафедри комп’ютерних мультимедійних технологій Лобода Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56926
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22ФМВ_2022_213_Закревський_Д_А.pdfкваліфікаційна робота5.84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.