Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57441
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorXiaoxing, Peng-
dc.contributor.authorСяосін, Пен-
dc.date.accessioned2023-01-05T08:29:10Z-
dc.date.available2023-01-05T08:29:10Z-
dc.date.issued2022-11-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57441-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович.uk_UA
dc.description.abstractExplanatory note on diploma work “Measures to improve the fuel efficiency of power plants based on unified turbofan engines for long-range passenger airplanes”.Unified turbofan engine based on prototype CFM-56-7B. Introduction; Analysis of measures for aviation fuel consumptio n reducing; Projected turbofan engine designing; Labour precaution; Environment protection;Contribution to fuel consumption with micr o-circuit method of cooling; Analysis of engine functional systems; General conclusion. Airplane is an indispensable way of travel in our daily life , which greatly shortens our transportation time.In the case of the aircraft itself , fuel efficiency has always been a concern for designers and airlines. Analyzing the fuel efficiency of the air transport industry and its influencing factors has important practical significance for the air transport industry to achieve green and low-carbon development and reduce aviation carbon emissions and fuel costs.uk_UA
dc.description.abstractПояснювальна записка до дипломної роботи «Заходи щодо вдосконалення паливна ефективність силових установок на базі уніфікованих турбовентиляторних двигунів для далекомагістральні пасажирські літаки». Уніфікований турбовентиляторний двигун на базі прототип CFM-56-7B. вступ; Аналіз показників витрати авіаційного палива n зменшувальний; Проектована конструкція турбовентиляторного двигуна; Охорона праці; захист навколишнього середовища; Внесок у витрату палива з мікро o-контурний метод охолодження; Аналіз функціональних систем двигуна; Загальний висновок. Літак є незамінним видом подорожі в нашому повсякденному житті, що значно скорочує час транспортування сам літак,ефективність палива завжди була проблемою дизайнерів і авіакомпаній. Аналіз паливної ефективності повітря транспортна галузь і фактори впливу на неї мають важливе практичне значення значення для галузі повітряного транспорту для досягнення екологічності та низьковуглецевий розвиток і скорочення авіаційних викидів вуглецю витрати на пальне.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectqualifying workuk_UA
dc.subjectgas turbine engineuk_UA
dc.subjectcooling bladesuk_UA
dc.subjectsurfaceuk_UA
dc.subjectcoatinguk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectповерхняuk_UA
dc.subjectохолодженняuk_UA
dc.titleMeasures to improve the fuel efficiency of power plants for long-range passenger airplanesuk_UA
dc.title.alternativeЗаходи по підвищенню паливної ефективності силової установки для дальньо-магістральних пасажирських літаківuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пен Сяосин.pdfqualifying work2.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.