Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57634
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКерекеша, Микола Олегович-
dc.date.accessioned2023-01-17T08:34:50Z-
dc.date.available2023-01-17T08:34:50Z-
dc.date.issued2022-11-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57634-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович.uk_UA
dc.description.abstractПовітряний транспорт є одним з основних компонентів транспортної інфраструктури сучасної цивілізації, найважливішою ланкою єдиної світової транспортної системи. Основною метою діяльності авіаційної транспортної системи цивільної авіації є забезпечення потреб громадян і економіки в сфері надання послуг по здійсненню повітряних перевезень і виконання авіаційних робіт. Нові підвищені вимоги в області безпеки польотів ускладнюють конструкцію літаків, викликають необхідність впровадження нового і вдосконаленого бортового і наземного обладнання, що збільшує трудовитрати на пошук несправностей в складних бортових системах, а це істотно впливає на регулярність польотів. В умовах гострої необхідності швидкого зростання обсягу авіаперевезень та інших видів робіт, пов'язаних із застосуванням авіації в народному господарстві, зростанням ролі ЦА в транспортній системі країни, в той же час ускладнення авіаційної техніки і технологічних процесів її застосування, всебічного підвищення ефективності авіатранспортного виробництва, інтенсифікації використання авіатехніки, вміння економічно грамотно її експлуатувати набувають особливої актуальності. Якщо не враховувати вплив "людського фактора" (помилки екіпажу при керуванні літаком, невиконання або неналежне виконання регламентних робіт технічним персоналом), то всі випадки руйнування деталей або агрегатів літака обумовлені трьома основними причинами - корозією, втомою і зносом металів та сплавів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectвтомаuk_UA
dc.subjectнапруженняuk_UA
dc.subjectплакований шарuk_UA
dc.subjectцикли навантаженняuk_UA
dc.titleОсновні принципи забезпечення довгострокової експлуатації літаківuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом-Керекеша.pdfКваліфікаційна робота3.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.