Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57648
Назва: Євроінтеграційний вектор реформування і розвитку вищої освіти Норвегії
Автори: Прохоренко, Яна Сергіївна
Ключові слова: євроінтеграція
Норвегія
вища освіта
реформування
Дата публікації: 19-тра-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Прохоренко Я.С. Євроінтеграційний вектор реформування і розвитку вищої освіти Норвегії // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 18-20 травня 2022 р.) / [ред. кол.: Н.В.Ладогубець, А.М.Кокарєва та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2022. – С.257-260
Короткий огляд (реферат): Історично так склалось, що вища освіта Норвегії характеризується високим рівнем. Освітнє становлення громадян завжди було пріоритетом держави. 87% всіх людей, які старші 16 років, мають закінчену початкову й неповну середню освіту, 56 відсотків мають повну середню шкільну освіту, 22 відсотки завершили програму вищої освіти, 900 тис. з 4,6 млн. жителів країни Норвегії у даний час навчаються.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57648
Розташовується у зібраннях:Політ. Європейський вибір вищої технічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Прохоренко Я.С..pdf611.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.