Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57995
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГірченко, Тетяна Дмитрівна-
dc.contributor.authorМалукало, Олександр Олександрович-
dc.contributor.authorGirchenko, Tetiana-
dc.contributor.authorMalukalo, Oleksandr-
dc.date.accessioned2023-02-16T08:12:19Z-
dc.date.available2023-02-16T08:12:19Z-
dc.date.issued2022-11-24-
dc.identifier.citationГірченко Т.Д., Малукало О.О. Зміни інструментів оцінки маркетингового середовища під впливом діджиталізації // Матеріали XIII Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Фінанси, облік та оподаткування: теорія і практика ». – К.: НАУ, 2022. – С.115-116.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57995-
dc.description1. Гірченко Т.Д. Малукало О.О. (2022) Маркетингове середовище в умовах цифровізації економіки. Національний авіаційний університет, 21-27 2. Гірченко, Т., Пархоменко, К. (2021). Цифровий маркетинг як важливий інструмент для забезпечення конкурентної позиції банку. Вісник Університету банківської справи, 2 (41), 59–65.uk_UA
dc.description.abstractПроаналізовано особливості зміни інструментів оцінки маркетингового середовища в умовах впровадження цифрового маркетингу. Конкретизовано, яких саме змін потребують стандартні інструменти аналізу маркетингового середовища під впливом діджиталізації.uk_UA
dc.description.abstractThe peculiarities of the change in tools for evaluating the marketing environment in the context of the implementation of digital marketing have been analyzed. The standard tools for analyzing the marketing environment under the influence of digitalization need specific changes.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UA
dc.subjectмаркетингове середовищеuk_UA
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.subjectmarketing toolsuk_UA
dc.subjectmarketing environmentuk_UA
dc.titleЗміни інструментів оцінки маркетингового середовища під впливом діджиталізаціїuk_UA
dc.title.alternativeCyanges in marketing environment assessment tools under the influence of digitalizationuk_UA
Appears in Collections:Тези конференцій кафедри фінансів, обліку та оподаткування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
115 Гірченко., Малукало.pdfТези2.99 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.