Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57995
Назва: Зміни інструментів оцінки маркетингового середовища під впливом діджиталізації
Інші назви: Cyanges in marketing environment assessment tools under the influence of digitalization
Автори: Гірченко, Тетяна Дмитрівна
Малукало, Олександр Олександрович
Girchenko, Tetiana
Malukalo, Oleksandr
Ключові слова: цифровізація
маркетингові інструменти
маркетингове середовище
digitalization
marketing tools
marketing environment
Дата публікації: 24-лис-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Гірченко Т.Д., Малукало О.О. Зміни інструментів оцінки маркетингового середовища під впливом діджиталізації // Матеріали XIII Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Фінанси, облік та оподаткування: теорія і практика ». – К.: НАУ, 2022. – С.115-116.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано особливості зміни інструментів оцінки маркетингового середовища в умовах впровадження цифрового маркетингу. Конкретизовано, яких саме змін потребують стандартні інструменти аналізу маркетингового середовища під впливом діджиталізації.
The peculiarities of the change in tools for evaluating the marketing environment in the context of the implementation of digital marketing have been analyzed. The standard tools for analyzing the marketing environment under the influence of digitalization need specific changes.
Опис: 1. Гірченко Т.Д. Малукало О.О. (2022) Маркетингове середовище в умовах цифровізації економіки. Національний авіаційний університет, 21-27 2. Гірченко, Т., Пархоменко, К. (2021). Цифровий маркетинг як важливий інструмент для забезпечення конкурентної позиції банку. Вісник Університету банківської справи, 2 (41), 59–65.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57995
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій кафедри фінансів, обліку та оподаткування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
115 Гірченко., Малукало.pdfТези2.99 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.