Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58338
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бойко, Владислав Юрійович | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-09T09:23:43Z | - |
dc.date.available | 2023-03-09T09:23:43Z | - |
dc.date.issued | 2023-03-07 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58338 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: професор кафедри авіоніки, Тачиніна Олена Миколаївна | uk_UA |
dc.description.abstract | Аналіз джерел за темою дипломної роботи показав, що свого часу брати Райт провели тисячі експериментів із планерами при розробці оптимальної конструкції літака. Продовженням цих експериментів стало проектування літаків з прийнятними динамічними характеристиками. В останні роки в авіаційній галузі, при розробці систем керування польотом для покращення динамічних характеристик літака та підвищення точності стабілізації його руху, широко використовуються пропорційно інтегрально-диференціальні регулятори. Дипломна робота присвячена проектуванню пропорційно-інтегрально диференціального (ПІД) регулятора та синтезу його оптимальних значень для літака загального призначення. Сфера діяльності літака загального призначення досить велика: комерційний та некомерційний сектори цивільної авіації, льотні клуби, льотні школи, сільхоз-виробнича авіація, виробництво та технічне обслуговування легких літаків. Основною метою даної роботи є проектування та синтез ПІД регулятора для системи автоматичної стабілізації кута тангажа літального апарату загальної авіації. Синтез параметрів оптимального пропорційно-інтегрально диференціального регулятора є важливою і актуальною задачею для автоматичної стабілізації кута тангажа літального апарату. Для того, щоб отримати оптимальні значення параметрів з різних методів налаштування замкнутого контуру, в дипломній роботі використовуються метод Зіглера-Ніколса та метод PID-Tuner. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | синтез параметрів | uk_UA |
dc.subject | стабілізація кута тангажа | uk_UA |
dc.subject | літальний апарат | uk_UA |
dc.subject | кут тангажа | uk_UA |
dc.subject | регулятор | uk_UA |
dc.subject | автоматична стабілізація | uk_UA |
dc.title | Синтез параметрів регулятора системи автоматичної стабілізації кута тангажа літального апарату | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФАЕТ_2022_173_Бойко В.Ю..pdf | 1.67 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.