Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58481
Назва: Особливості використання коучингових асоціативних карт в арттерапії
Інші назви: Features of using coaching associative cards in art therapy
Автори: Дацун, Олена Вікторівна
Datsun, Olena
Главінська, Еліна Сергіївна
Hlavinska, Elina
Ключові слова: асоціативні карти
емоційне вигорання
коучинг
методи арттерапії
тривожність
арттерапія
associative cards
emotional burnout
coaching
methods of art therapy
anxiety
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Дацун О., Главінська Е. Особливості використання коучингових асоціативних карт в арттерапії / О. Дацун, Е. Главінська // Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. – К. : Національний авіаційний університет, 2022. – Вип. 1(20). – С. 74-80
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається однин із нових науково-практичних підходів сучасної арттерапії – асоціативно метафоричні карти та можливість їх застосування в різних сферах діяльності практичного психолога: коучінгу, сімейній терапії, кризовому консультуванні. Сучасні реалії української історії потребують від науковців розробити, адаптувати та надати практичним психологам нові сучасні техніки роботи з темами стресу, профілактики емоційного вигорання, пошуку нових ресурсів та способів відновлення. Мета дослідження: розробити асоціативні коучингові карти «АКК» та можливі варіації використання їх в різних аспектах арттерапевтичної роботи. Для вирішення поставлених завдань використовувались наступні методи дослідження: аналіз наукової літератури; експертна оцінка можливостей використання асоціативних коучингових карт; логіко-структурне моделювання для розробки моделей використання асоціативно коучингових карт; аналіз асоціацій, що виникали при виконанні розроблених завдань. Результати: на основі теоретичного аналізу наукової літератури визначено особливості використання асоціативних карт в психокорекційному процесі. Для корекції тривожних переживань, профілактики емоційного вигорання розроблено асоціативно коучингові карти «АКК», розроблено варіанти програм щодо їх застосування в психологічному консультуванні. Висновки: емпірично підтверджено, що запропонована техніка асоціативні коучингові карти «АКК» є ефективною для використання в психологічному консультуванні як для коучингових завдань, так і при роботі з кризовою проблематикою.
The article considers one of the new scientific and practical approaches of modern art therapy – associative metaphorical cards and the possibility of their application in various spheres of activity of a practical psychologist – coaching, family therapy, crisis advising. The modern realities of Ukrainian history require scientists to develop, adapt and provide to practical psychologists new modern techniques for dealing with stress, prevention of emotional burnout, and the search for new resources and methods of recovery. The purpose of the study: to develop a associative coaching cards «AСС» and possible variations of their use in various aspects of art therapy work. The following research methods were used to solve the tasks: analysis of scientific literature; expert assessment of the possibilities of using associative coaching cards; logical-structural modeling for the development of models of associative coaching cards using; analysis of associations that arose during the performance of the developed tasks. Results: based on the theoretical analysis of scientific literature, the peculiarities of the use of associative cards in the psychocorrection process were determined. The associative coaching cards «AСС» have been developed for correcting of anxious experiences and prevent emotional burnout; the program options for their using in psychological counseling have been developed. Conclusions: it is empirically confirmed that the proposed technique of associative coaching cards «ACC» is effective for use in psychological counseling both for coaching tasks and for crisis counselling.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58481
ISSN: 2411-264X
Розташовується у зібраннях:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дацун, Главінська .pdfСтаття744.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.