Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58538
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorKorovkin, Vitalii Andriiovych-
dc.contributor.authorКоровкін, Віталій Андрійович-
dc.date.accessioned2023-03-17T08:49:27Z-
dc.date.available2023-03-17T08:49:27Z-
dc.date.issued2023-03-12-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58538-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: к.т.н.,доцент кафедри авіоніки, Грищенко Юрій Віталійовичuk_UA
dc.description.abstractLanding overruns are among the most often reported accident types across the world. Fortunately, passengers and crew members are rarely injured as a result of landing overruns. Despite this, landing overruns can still pose a significant risk to aviation safety. As a result, it's useful to get a full picture of the elements that raise the risk of a landing overrun, as well as trends in data and the impact of safety efforts. These concerns were addressed in a safety study on landing overruns of commercial transport aircraft. When one of the following variables is present during a landing, there appears to be a substantial increase in landing overrun risk on a global scale: Excessive approach speed, visual approach, considerable tailwind present, high on approach, wet/flooded runway, and/or snow/ice/slush coated runway are all examples of nonprecision approaches. Excess approach speed was followed by a danger increase when the aircraft touched down well beyond the threshold (long landing).uk_UA
dc.description.abstractНаїзди на посадку є одними з найчастіших видів аварій у всьому світі світ. На щастя, пасажири та члени екіпажу внаслідок цього рідко отримують травми посадка перегонів. Незважаючи на це, перевищення посадки все ще може становити значний ризик для авіаційної безпеки. Як наслідок, корисно отримати повне уявлення про елементи, які піднімаються ризик перевищення посадки, а також тенденції в даних і вплив безпеки зусилля. Ці проблеми були розглянуті в дослідженні безпеки щодо перевищення посадки комерційний транспортний літак. Коли під час приземлення присутня одна з наведених нижче змінних, з’являється бути суттєвим збільшенням ризику перевищення посадки в глобальному масштабі: надмірно швидкість заходу на посадку, візуальне заходження на посадку, наявний значний попутний вітер, високий рівень підходу, волога/затоплена злітно-посадкова смуга та/або покрита снігом/льодом/сльотою злітно-посадкова смуга – все це приклади неточних заходжень на посадку. Перевищення швидкості наближення супроводжувалося зростанням небезпеки коли літак торкнувся далеко за порогом (тривала посадка).uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectavionicsuk_UA
dc.subjectавіонікаuk_UA
dc.subjectaircraftuk_UA
dc.subjectлітакuk_UA
dc.subjectoverrunuk_UA
dc.subjectперевиконанняuk_UA
dc.subjectlandinguk_UA
dc.subjectпосадкаuk_UA
dc.titleRunway length residue aircraft сontrol systemuk_UA
dc.title.alternativeСистема контролю довжини ЗПСuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФАЕТ_2021_173_Коровкін В. А.pdf1.83 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.