Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58678
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілявський, Валентин Миколайович-
dc.contributor.authorBiliavskiy, Valentyn Mikolayevich-
dc.contributor.authorСтавіцький, Олександр Олександрович-
dc.contributor.authorStavitskyi, Oleksandr Oleksandrovych-
dc.date.accessioned2023-03-20T13:50:57Z-
dc.date.available2023-03-20T13:50:57Z-
dc.date.issued2022-06-10-
dc.identifier.citationБілявський В.М., Ставіцький О.О. Ефективність застосування CRM-технологій в діяльності підприємства // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : IIІ міжнар. наук.-практ. інтер.-конф., м. Київ, 10 червня 2022 р. Том 2. Київ : Київський національний університет технологій та дизайну, 2022. С. 69–72.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58678-
dc.description.abstractСьогодні CRM-системи є невід’ємним інструментом діяльності багатьох світових підприємств, що дозволяє їм набагато ефективніше встановлювати та розвивати відносини з клієнтами. Проте в Україні імплементація CRM-систем проходило повільніше, ніж у всьому світі. Зараз відставання українських підприємств – як постачальників, так і замовників рішень, в розумінні та освоєнні технологій для управління взаємодією з клієнтами швидко скорочується. Але досягнення світових стандартів представниками вітчизняного ринку CRM-технологій вимагає подальшого вивчення аспектів впровадження систем управління відносинами з клієнтами.uk_UA
dc.description.abstractToday, CRM systems are an integral tool of many global enterprises, which allows them to establish and develop relationships with customers much more effectively. However, the implementation of CRM systems in Ukraine was slower than in the rest of the world. Currently, the backlog of Ukrainian enterprises - both suppliers and customers of solutions, in understanding and mastering technologies for managing interaction with customers is rapidly decreasing. But the achievement of global standards by representatives of the domestic market of CRM technologies requires further study of aspects of the implementation of customer relationship management systems.uk_UA
dc.description.sponsorshipКиївський національний університет технологій та дизайнуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk_UA
dc.subjectCRM-технологіїuk_UA
dc.subjectCRM-системаuk_UA
dc.subjectсистеми програмного забезпеченняuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectCRM technologiesuk_UA
dc.subjectCRM systemuk_UA
dc.subjectsoftware systemsuk_UA
dc.subjectinnovationsuk_UA
dc.titleЕфективність застосування CRM-технологій в діяльності підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeThe effectiveness of the application of CRM technologies in the company's activitiesuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc33.02 (043.2)uk_UA
Appears in Collections:Роботи учасників науково-дослідної школи «Менеджер»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Том 2 ТЕЗИ ДОПОВІДЕЙ 10.06.2022-69-72.pdfТези, подані у видавництво256.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.