Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58678
Название: Ефективність застосування CRM-технологій в діяльності підприємства
Другие названия: The effectiveness of the application of CRM technologies in the company's activities
Авторы: Білявський, Валентин Миколайович
Biliavskiy, Valentyn Mikolayevich
Ставіцький, Олександр Олександрович
Stavitskyi, Oleksandr Oleksandrovych
Ключевые слова: CRM-технології
CRM-система
системи програмного забезпечення
інновації
CRM technologies
CRM system
software systems
innovations
Дата публикации: 10-июн-2022
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Білявський В.М., Ставіцький О.О. Ефективність застосування CRM-технологій в діяльності підприємства // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : IIІ міжнар. наук.-практ. інтер.-конф., м. Київ, 10 червня 2022 р. Том 2. Київ : Київський національний університет технологій та дизайну, 2022. С. 69–72.
Краткий осмотр (реферат): Сьогодні CRM-системи є невід’ємним інструментом діяльності багатьох світових підприємств, що дозволяє їм набагато ефективніше встановлювати та розвивати відносини з клієнтами. Проте в Україні імплементація CRM-систем проходило повільніше, ніж у всьому світі. Зараз відставання українських підприємств – як постачальників, так і замовників рішень, в розумінні та освоєнні технологій для управління взаємодією з клієнтами швидко скорочується. Але досягнення світових стандартів представниками вітчизняного ринку CRM-технологій вимагає подальшого вивчення аспектів впровадження систем управління відносинами з клієнтами.
Today, CRM systems are an integral tool of many global enterprises, which allows them to establish and develop relationships with customers much more effectively. However, the implementation of CRM systems in Ukraine was slower than in the rest of the world. Currently, the backlog of Ukrainian enterprises - both suppliers and customers of solutions, in understanding and mastering technologies for managing interaction with customers is rapidly decreasing. But the achievement of global standards by representatives of the domestic market of CRM technologies requires further study of aspects of the implementation of customer relationship management systems.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58678
Располагается в коллекциях:Роботи учасників науково-дослідної школи «Менеджер»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Том 2 ТЕЗИ ДОПОВІДЕЙ 10.06.2022-69-72.pdfТези, подані у видавництво256.24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.