Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58814
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВесна, Ілля Павлович-
dc.date.accessioned2023-03-27T08:35:45Z-
dc.date.available2023-03-27T08:35:45Z-
dc.date.issued2023-02-23-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58814-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractСфера маркетингу охоплює всі сторони сучасної економіки всіх країн незалежно від рівня економічного розвитку, і при цьому будь-який етап діяльності підприємства має прямий або непрямий зв'язок їх з маркетинговою діяльністю. На даний момент в Україні маркетингова діяльність є одним з найбільш перспективних напрямів, який переживає період бурхливого розвитку. У наш час відносно слабо представлені питання функціонування системи планування і управління підприємством на основі маркетингу. Справа, як правило, обмежується описом організаційної структури управління підприємством, зрідка – функціональних обов'язків працівників служби маркетингу і взаємозв'язків маркетингу з іншими службами підприємства. Маркетинг як система складається з сукупності наступних елементів: цілей, принципів, функцій, методів, внутрішнього і зовнішнього середовища, комплексу маркетингу. Використання маркетингу як системи, що управляє, припускає дослідження можливостей постійного зменшення елементів невизначеності та ризику в оцінках, рішеннях і діях. Економіка впритул підвела українські підприємства до усвідомлення проблеми необхідності практичного застосування маркетингових принципів у своїй повсякденній діяльності. Проте, для цього потрібні не лише підготовлені фахівці, а певні зусилля із створення управлінських структур, в завдання яких входить планування, організація і контроль маркетингової діяльності на підприємстві.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження діяльності виробничо-торговельного підприємстваuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Весна_дипломна_робота.pdfДипломна робота910.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.