Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58814
Название: Маркетингові дослідження діяльності виробничо-торговельного підприємства
Авторы: Весна, Ілля Павлович
Ключевые слова: дослідження
маркетинг
маркетингова діяльність
стратегія
маркетингова стратегія
конкуренція
комплекс маркетингу
дипломна робота
Дата публикации: 23-фев-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Сфера маркетингу охоплює всі сторони сучасної економіки всіх країн незалежно від рівня економічного розвитку, і при цьому будь-який етап діяльності підприємства має прямий або непрямий зв'язок їх з маркетинговою діяльністю. На даний момент в Україні маркетингова діяльність є одним з найбільш перспективних напрямів, який переживає період бурхливого розвитку. У наш час відносно слабо представлені питання функціонування системи планування і управління підприємством на основі маркетингу. Справа, як правило, обмежується описом організаційної структури управління підприємством, зрідка – функціональних обов'язків працівників служби маркетингу і взаємозв'язків маркетингу з іншими службами підприємства. Маркетинг як система складається з сукупності наступних елементів: цілей, принципів, функцій, методів, внутрішнього і зовнішнього середовища, комплексу маркетингу. Використання маркетингу як системи, що управляє, припускає дослідження можливостей постійного зменшення елементів невизначеності та ризику в оцінках, рішеннях і діях. Економіка впритул підвела українські підприємства до усвідомлення проблеми необхідності практичного застосування маркетингових принципів у своїй повсякденній діяльності. Проте, для цього потрібні не лише підготовлені фахівці, а певні зусилля із створення управлінських структур, в завдання яких входить планування, організація і контроль маркетингової діяльності на підприємстві.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58814
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Весна_дипломна_робота.pdfДипломна робота910.38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.