Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58818
Назва: Маркетингові дослідження діяльності та перспективи розвитку ТОВ «Пивоварня Опілля»
Автори: Кузьменко, В’ячеслав Віталійович
Ключові слова: маркетингові дослідження
пивоваріння
маркетинг підприємства
маркетингова діяльність
діагностика розвитку
тенденції розвитку
маркетинг
дипломна робота
Дата публікації: 24-лют-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Проблемам розвитку підприємств пивоварної галузі України присвятили праці багатьох фахівців та вчених із харчової промисловості: А.Абраменкової, О.Бутнік-Сіверський, Л.Дейнеко, В.Домарецький, А.Заїнчковський, М.Остапчук, Н.Соломянюк, М.Ляшенко, Т.Ратошнюка, В.Сєрова, М.Сичевський, В.Чеботарьов, П.Шиян. Ґрунтовні дослідження дають змогу з різних сторін оцінити стан та рівень розвитку пивоварної галузі, а також проаналізували проблеми, що з’являються. Проте нагальні потреби галузі вимагають визначення нових підходів як дослідження перспектив розвитку пивного ринку в цілому, так і особливостей функціонування підприємств в умовах воєнного стану, а також змін вподобань і прихильностей споживачів. Усе це зумовлює актуальність обраної теми. Протягом останніх десяти років пивний ринок України перебуває в складній ситуації. Зростання ринку мало чітку тенденцію сповільнення, а 2022 рік звичайно став найгіршим роком для ринку пива в Україні. Причиною падіння продажів є повномасштабна воєнна агресія з боку країни-сусіда, а також введення певних законодавчих обмежень щодо рекламації пива і популяризація спортивного способу життя в країні. Здебільшого вітчизняна пивоварна сфера у напрямі економічної діяльності, розвивається за рахунок великих іноземних компаній, які займають високі позиції на міжнародній арені. Більшість приватних пивоварень досі не мають змоги вийти на український ринок, оскільки не мають ресурсів для технічного забезпечення та для створення власної мережі збуту. Відповідно, про це говорить і їх низька конкурентоспроможність на цільовому ринку. Подібні заводи зазвичай припиняють виробництво пива з конкурентних причин, або стають частиною більших суб’єктів господарювання. Однак таке «поглинання» малих виробництв надає їм хоча б якусь можливість надалі розвивати власне виробництво, сприяти розвитку галузі пивоваріння та забезпечувати населення робочими місцями.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58818
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кузьменко_дипломна_робота.pdfДипломна робота963.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.