Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58824
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПолякова, Олександра Станіславівна-
dc.date.accessioned2023-03-27T10:48:20Z-
dc.date.available2023-03-27T10:48:20Z-
dc.date.issued2023-02-24-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58824-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractПослідовне та раціональне використання елементів маркетингу в процесах управління автомобільним підприємством допомагає здобути показники стабільного попиту на його товар, але тільки, цілеспрямованим використанням різних маркетингових засобів стимулювання збуту. Маркетинг забезпечує для багатьох підприємств успішну діяльність в залежності від того, які вони ставлять перед собою цілі і які стратегії реалізують. З кожним роком більше уваги спрямовується на сферу споживання, оскільки удосконалюються технології, матеріали, цифровізація, інструменти маркетингу, що не може не впливати на розширення пропонованих на ринку товарів і послуг. Врахування особливостей взаємовідносин споживача і продавця має значення не тільки для конкретних підприємств, а й суспільства в цілому. Аналіз та розуміння поведінки при виборі споживачами продукту, може підвищити їх лояльність у відношенні до підприємства і його товарів і послуг, а також залучити нових клієнтів. У ринкових суб'єктів ринку України існують не тільки труднощі з оптимізацією формуванням маркетингової стратегії, але й інші проблеми, проте, чим більше посилюватимуться конкуренція і стабілізуватися ринок, тим більшу увагу власникам і керівникам компаній доведеться приділяти саме маркетингу та його напряму - дослідження споживчої поведінки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectповедінкаuk_UA
dc.subjectбренд-стратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectавтомобільний ринокuk_UA
dc.subjectтенденціїuk_UA
dc.subjectінтернет засобиuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleДослідження споживчої поведінки при просуванні бренду на ринокuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Полякова_дипломна_робота.pdfДипломна робота2.65 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.