Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58824
Назва: Дослідження споживчої поведінки при просуванні бренду на ринок
Автори: Полякова, Олександра Станіславівна
Ключові слова: дослідження
споживачі
поведінка
бренд-стратегія
маркетинг
автомобільний ринок
тенденції
інтернет засоби
дипломна робота
Дата публікації: 24-лют-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Послідовне та раціональне використання елементів маркетингу в процесах управління автомобільним підприємством допомагає здобути показники стабільного попиту на його товар, але тільки, цілеспрямованим використанням різних маркетингових засобів стимулювання збуту. Маркетинг забезпечує для багатьох підприємств успішну діяльність в залежності від того, які вони ставлять перед собою цілі і які стратегії реалізують. З кожним роком більше уваги спрямовується на сферу споживання, оскільки удосконалюються технології, матеріали, цифровізація, інструменти маркетингу, що не може не впливати на розширення пропонованих на ринку товарів і послуг. Врахування особливостей взаємовідносин споживача і продавця має значення не тільки для конкретних підприємств, а й суспільства в цілому. Аналіз та розуміння поведінки при виборі споживачами продукту, може підвищити їх лояльність у відношенні до підприємства і його товарів і послуг, а також залучити нових клієнтів. У ринкових суб'єктів ринку України існують не тільки труднощі з оптимізацією формуванням маркетингової стратегії, але й інші проблеми, проте, чим більше посилюватимуться конкуренція і стабілізуватися ринок, тим більшу увагу власникам і керівникам компаній доведеться приділяти саме маркетингу та його напряму - дослідження споживчої поведінки.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58824
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полякова_дипломна_робота.pdfДипломна робота2.65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.