Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58976
Назва: Цифрові трансформації в сфері менеджменту: виклики, загрози та тренди розвитку
Інші назви: Digital transformations in the field of management: challenges, threats and development trends
Автори: Білявський, Валентин Миколайович
Biliavskyi, Valentyn Mikolayevich
Гринів, Віталіна Віталіївна
Hryniv, Vitalina Vitaliivna
Ключові слова: діджиталізація
цифрові технологї
тайм-менеджмент
гейміфікація
digitization
digital technologies
time management
gamification
Дата публікації: 24-лис-2022
Видавництво: Карпатський університет імені Августина Волошина
Бібліографічний опис: Білявський В.М. Гринів В.В., Цифрові трансформації в сфері менеджменту: виклики, загрози та тренди розвитку // Україна в умовах сучасних цивілізаційних змін : ХVI міжнар. наук.-практ. конф., м. Ужгород, 24–26 листопада 2022 р. Ужгород : Карпатський університет імені Августина Волошина, 2023. С. 78–79.
Короткий огляд (реферат): Четверта промислова революція спричинила чимало змін у всіх сферах діяльності людини, не оминувши й менеджмент. Вона полягає у широкому використанні електронно-цифрових пристроїв – так званій диджиталізації. Поєднання розвитку виробничих технологій, автоматизованого виробництва та обміну даних призвело до виконання будь яких дій безпосередньо без втручання людини або за мінімального її залучення у цей процес. Виходячи з цього, стає зрозумілим, що цифрова трансформація вплинула на зміну трендів та встановлення правил взаємовідносин між споживачем й підприємствами.
The fourth industrial revolution caused a lot of changes in all areas of human activity, including management. It consists in the widespread use of electronic and digital devices - the so-called digitalization. The combination of the development of production technologies, automated production and data exchange has led to the performance of any actions directly without human intervention or with minimal human involvement in this process. Based on this, it becomes clear that the digital transformation has influenced the change of trends and establishment of rules of relations between consumers and enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58976
ISSN: 2707-3017
Розташовується у зібраннях:Роботи учасників науково-дослідної школи «Менеджер»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Naukovyj-79-80.pdfТези, подані у видавництво204.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.