Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59216
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДронова, Т.-
dc.date.accessioned2023-05-03T07:47:16Z-
dc.date.available2023-05-03T07:47:16Z-
dc.date.issued2023-03-
dc.identifier.citationДронова Т. Маркетингові комунікації в соціальних мережах // Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології». 1-3 бер. 2023. – К.: НАУ, 2023. – с.48-52uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59216-
dc.description1. Котлер Ф., Катарджая Г., Сетьяван І. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового. Київ: Вид. група КМ–БУКС, 2018. 208 с. 2. Крикавський Є.В. Маркетингові дослідження: підручник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. 460 с. 3. Galloway S. The Four: The Hidden DNA of Amazon, Apple, Facebook, and Google. Potfolio, 2018. 336 p.uk_UA
dc.description.abstractВ роботі досліджено методи маркетингових взаємодії підприємства із споживачами із використанням в соціальної мережі Телеграм на прикладі підприємств жіночого одягу. Основне завдання маркетингових комунікацій – донести до цільової аудиторії основну конкурентну відмінність бренду, яка, в свою чергу, вплине на вибір та купівлю товару споживачем.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.titleМаркетингові комунікації в соціальних мережахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc330.46uk_UA
Appears in Collections:ІV Міжнародна науково-практична конференція «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IV_МНПК_БІЗНЕС-АНАЛІТИКА_2023 Дронова.pdfТези722.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.