Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59216
Назва: Маркетингові комунікації в соціальних мережах
Автори: Дронова, Т.
Ключові слова: маркетинг
соціальні мережі
комунікації
бренд
Дата публікації: бер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Дронова Т. Маркетингові комунікації в соціальних мережах // Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології». 1-3 бер. 2023. – К.: НАУ, 2023. – с.48-52
Короткий огляд (реферат): В роботі досліджено методи маркетингових взаємодії підприємства із споживачами із використанням в соціальної мережі Телеграм на прикладі підприємств жіночого одягу. Основне завдання маркетингових комунікацій – донести до цільової аудиторії основну конкурентну відмінність бренду, яка, в свою чергу, вплине на вибір та купівлю товару споживачем.
Опис: 1. Котлер Ф., Катарджая Г., Сетьяван І. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового. Київ: Вид. група КМ–БУКС, 2018. 208 с. 2. Крикавський Є.В. Маркетингові дослідження: підручник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. 460 с. 3. Galloway S. The Four: The Hidden DNA of Amazon, Apple, Facebook, and Google. Potfolio, 2018. 336 p.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59216
Розташовується у зібраннях:ІV Міжнародна науково-практична конференція «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IV_МНПК_БІЗНЕС-АНАЛІТИКА_2023 Дронова.pdfТези722.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.