Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59309
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевченко, Анна Валеріївна-
dc.date.accessioned2023-05-09T08:09:09Z-
dc.date.available2023-05-09T08:09:09Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationШевченко А.В. Основні тенденції розвитку цифрового маркетингу / А.В. Шевченко // Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2020, 143 с. - С. 65-67uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59309-
dc.descriptionГоловний тренд 2020 го і наступних років – просування бізнесу через особисті бренди. За людиною цікаво стежити. За компанією – ні. Людям цікаво читати авторський контент, а пости компаній безособові. Людина може відкрито висловлювати свою позицію, а бренд обмежений рамками. Нинішній 2020 рік, як і всі наступні, йде під девізом «Чим глибше копаєш, тим більше шансів знайти чисту воду». Занурення в бізнес, завдання і процеси клієнта – неважливо, в якій сфері ми працюємо – набагато цінніше, ніж демпінг і красива обгортка (товарів/послуг та ін.).uk_UA
dc.description.abstractУ країнах СНД, як і раніше велика частина брендів живе в своєму світі, відірваному від реальності. Компанії старого формату вірять в те, що гроші від інтернет-маркетингу приходять за принципом: банер-клік-сайт-покупка. Над реальним шляхом клієнта, лояльністю та іншими аспектами працюють одиниці. Найбільш пріоритетні канали, на яких треба зробити акцент – відео (створення і дистрибуція візуального контенту), Instagram і текстовий контент.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectтенденціїuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectтрендuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.titleОсновні тенденції розвитку цифрового маркетингуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Шевченко.pdfТези496.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.