Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59309
Назва: Основні тенденції розвитку цифрового маркетингу
Автори: Шевченко, Анна Валеріївна
Ключові слова: тенденції
розвиток
маркетинг
цифровий маркетинг
тренд
бізнес
Дата публікації: 2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Шевченко А.В. Основні тенденції розвитку цифрового маркетингу / А.В. Шевченко // Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2020, 143 с. - С. 65-67
Короткий огляд (реферат): У країнах СНД, як і раніше велика частина брендів живе в своєму світі, відірваному від реальності. Компанії старого формату вірять в те, що гроші від інтернет-маркетингу приходять за принципом: банер-клік-сайт-покупка. Над реальним шляхом клієнта, лояльністю та іншими аспектами працюють одиниці. Найбільш пріоритетні канали, на яких треба зробити акцент – відео (створення і дистрибуція візуального контенту), Instagram і текстовий контент.
Опис: Головний тренд 2020 го і наступних років – просування бізнесу через особисті бренди. За людиною цікаво стежити. За компанією – ні. Людям цікаво читати авторський контент, а пости компаній безособові. Людина може відкрито висловлювати свою позицію, а бренд обмежений рамками. Нинішній 2020 рік, як і всі наступні, йде під девізом «Чим глибше копаєш, тим більше шансів знайти чисту воду». Занурення в бізнес, завдання і процеси клієнта – неважливо, в якій сфері ми працюємо – набагато цінніше, ніж демпінг і красива обгортка (товарів/послуг та ін.).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59309
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Шевченко.pdfТези496.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.