Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59314
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевченко, Анна Валеріївна-
dc.contributor.authorShevchenko, Anna-
dc.date.accessioned2023-05-09T08:12:33Z-
dc.date.available2023-05-09T08:12:33Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШевченко А.В. SMM для бізнесу: сучасні тренди 2019 року / А.В. Шевченко // International Scientific-Practical Conference Global marketing: analysis and challenges of our time: Conference Proceedings. - National Institute of Economic Research. - Batumi, Georgia, 2019, - 244 p. - P. 30-32uk_UA
dc.identifier.isbn978-99-41956-51-5-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59314-
dc.descriptionСоціальні мережі сьогодні дуже популярні. Це не дивно, адже соціальні мережі дають можливість швидко обмінюватися повідомленнями, цікавою інформацією, подіями, опубліковувати фото і відео, вони є загальнодоступними і легкі у використанні. Соціальні мережі є прекрасним рекламним полем для бізнесу. При правильному використанні тієї чи іншої соціальної мережі, можна не тільки підвищити продажі і впізнаваність бренду, але й вивести абсолютно нове ім'я на ринок певної ніші. Social networks are very popular today. This is not surprising, because social networks provide an opportunity to quickly exchange messages, interesting information, events, publish photos and videos, they are publicly available and easy to use. Social networks are an excellent advertising field for business. With the correct use of one or another social network, it is possible not only to increase sales and brand recognition, but also to bring a completely new name to the market of a certain niche.uk_UA
dc.description.abstractБізнес великими і впевненими кроками йде в онлайн: сьогодні практично будь-яка компанія має свій сайт. Багато компаній просуваються в інтернеті за допомогою SEO або контекстної реклами, але просувати бізнес в соціальних мережах пробують далеко не всі, а роблять це з розумом ще менше представників бізнесу.uk_UA
dc.description.abstractBusiness is going online with big and confident steps: today almost any company has its own website. Many companies promote themselves on the Internet with the help of SEO or contextual advertising, but not everyone tries to promote their business in social networks, and even fewer business representatives do it wisely.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherNational Institute of Economic Researchuk_UA
dc.subjectSMMuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.subjectсучасністьuk_UA
dc.subjectтрендиuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectmodern trendsuk_UA
dc.subjectbusinessuk_UA
dc.subjectmodernityuk_UA
dc.subjecttrendsuk_UA
dc.subjectsocial networksuk_UA
dc.subjectmodern trendsuk_UA
dc.titleSMM для бізнесу: сучасні тренди 2019 рокуuk_UA
dc.title.alternativeSMM for business: current trends of 2019uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Шевченко.pdfТези528.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.